Android Library

کلکسیونی از بهترین اَپ های اندرویدی

برنامه ترب

  • ۰۰:۵۸

ترب

تصاویری از برنامه :

Torob

برای دیدن تصاویر در ابعاد و کیفیت بهتر روی آن ها کلیک کنید

معرفی برنامه :

خرید بدون شک و تردید احتمالا مهم ترین فاکتوری است که همه ما قبل از خرید آن را در نظر میگیریم. با گسترش روز افزون محصولات مورد نیاز و همچنین تعداد زیاد فروشنده ها و توزیع کنندگان انجام بهترین انتخاب نیز هر روز دشوار تر میشود. یکی از اتفاقات رایجی که در پروسه خرید برای ما می افتد، خرید یک محصول گران تر از ارزش واقعی آن است. از طرفی گشتن تمام فروشگاه ها و مطمئن شدن از قیمت آن ها نیز عملا غیرممکن است.

برای همین منظور اپلیکیشن هایی ساخته شده اند که به شما کمک میکنند تا با اطلاع از قیمت و وضعیت کالای مورد نظر خود در سایر فروشگاه ها، بهترین انتخاب را انجام  دهید. در این بین اپلیکیشن ترب با ارائه قابلیت های متنوع و کاربردی به کاربران توانسته به بهترین برنامه در این دسته تبدیل شود.

ویدیو معرفی برنامه

مدت زمان: 26ثانیه
 

به طور کلی اگر قرار باشد برنامه ترب را به کسانی که تا به حال از آن استفاده نکرده اند معرفی کنیم، باید بگوییم این اپلیکیشن لیستی از قیمت های محصول مورد نظر شما در فروشگاه های معتبر اینترنتی ارائه می‌دهد تا بتوانید آن ها را باهم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

این برنامه همچنین تغییر قیمت کالاهایی که انتخاب کرده اید را از طریق نوتیفیکیشن برای شما ارسال می‌کند تا در جریان آخرین تغییرات قیمت ها باشید. ترب یک بخش تاریخچه قیمت نیز دارد که در آن میتوانید تغییرات قیمت کالای مورد نظر خود را در طول یک بازه زمانی مشخص مشاهده کنید تا اگر احتمال کاهش قیمت آن وجود دارد برای خرید عجله نکنید.

از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان پوشش زنده قیمت ارز و طلا اشاره کرد. این برنامه همچنین قیمت خودرو را نیز به شما نمایش میدهد. یکی از نکاتی که اعتماد کاربران این برنامه را جلب کرده، فروشگاه های تحت پوشش آن است. تمام فروشگاه هایی که در ترب حضور دارند، دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند که خیال کاربران را برای خرید از آن ها تا حدودی راحت میکند.

این برنامه همچنین جهت آسان تر کردن جستجو در میان کالاها، دسته بندی های منظمی را برای کاربران در نظر گرفته است. لوازم خانگی، الکترونیکی، وسایل نقلیه و …. از دسته بندی های مختلف ترب هستند که به شما کمک میکند تا راحت تر کالای مورد نظر و کالاهای مشابه آن را پیدا کنید.

شما همچنین قادر خواهید بود تا آگهی های دیوار و شیپور را نیز در ترب مشاهده کنید که با توجه به حجم بالای معاملات انجام شده در این دو سرویس، باید گفت یک ویژگی بسیار کاربردی به شمار می آید.

به طور کلی ترب یک اپلیکیشن کاربردی جهت اطلاع از آخرین و بهترین قیمت های بازار به شمار می آید که همه ما کم و بیش به آن نیاز پیدا میکنیم. 

 

ویژگی های  برنامه:

-اطلاع از آخرین قیمت های بازار

-تعداد بالای فروشگاه های تحت پوشش

-تنوع محصولات تحت پوشش

-پوشش زنده قیمت طلا و ارز

-دسته بندی منظم کالاها

-پوشش فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیک

-نمایش تاریخچه قیمت کالاها

-نمایش آگهی های منتشرشده در دیوار و شیپور

-امکان مقایسه قیمت فروشگاه ها

-اطلاع از تغییر قیمت ها از طریق نوتیفیکیشن

-نمایش قیمت خودرو

چگونه میتوان از آخرین تغییرات قیمت ها مطلع بشم؟

برای این کار کافی است گزینه اطلاع از تغییر قیمت را فعال کنید تا از طریق نوتیفیکیشن قیمت های جدید به شما اطلاع داده شود.

مشخصات برنامه :

نوع : برنامه اندرویدی

دسته بندی : خرید

قیمت : رایگان 

رده بندی سنی ::3+

سازنده :Torob Inc

لینک دانلود :

دانلود از کافه بازار

دانلود از مایکت

دانلود از گوگل پلی

منابع :

myket.ir

play.google.com

pariya

وبلاگت خیلی خوبه*-* ایوللللل ♥♥♥♥♥

💗💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ، به Android Library خوش آمدید
در این وبلاگ سعی دارم که بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندرویدی از نظر کاربران رو به همراه لینک دانلود به شما معرفی کنم
هر از گاهی هم آموزش برنامه ها رو به صورت لینک در قسمت "معرفی برنامه ها" قرار میدم
کلکسیونی از بهترین اَپ های اندرویدی در انتظارتونه
با Android Library همراه باشید😉
Designed By Erfan Powered by Bayan