Android Library

کلکسیونی از بهترین اَپ های اندرویدی

برنامه Snapp

  • ۱۳:۳۶

Snapp

تصاویری از برنامه :

Snapp

برای دیدن تصاویر در ابعاد و کیفیت بهتر روی آن ها کلیک کنید

معرفی برنامه :

احتمالا اگر برای جا به جایی در سطح شهر زیاد از تاکسی استفاده می‌کنید این سرویس اولین انتخاب شماست. این سرویس درخواست آنلاین تاکسی که کار خود را از سال 93 آغاز کرد توانسته با ارائه خدمات گسترده و با کیفیت در طول چند سال به یکی از محبوب ترین و البته بهترین اپلیکیشن های ایرانی تبدیل شود.

این محبوبیت اما بدون علت نبوده است و ویژگی هایی را در اختیار شما قرار می دهد که تجربه سفر با آن را از تاکسی های خطی داخل شهر بسیار متفاوت می کند. از چانه زدن با راننده بر سر میزان کرایه تا معطل شدن برای پر شدن تاکسی، همه این ها چالش هایی است که به طور روزانه و در استفاده از تاکسی های درون شهری با آن ها سر و کار داریم. با استفاده از سرویس های اسنپ هیچ یک از این مشکلات را نخواهید داشت.
 
این برنامه به شما این امکان را می دهد تا ابتدا مبدا و مقصد مسیر خود را به صورت هوشمند و تنها با یک بار لمس صفحه به راحتی انتخاب کنید و پس از آن به شما هزینه سفر را نشان می دهد تا در صورت موافقت آن را انتخاب کنید. محاسبه نرخ سفر نیز در این اپلیکیشن معیار های خاص خود را دارد، به طور مثال ساعت سفر، میزان ترافیک و تعداد سرویس های موجود در نزدیکی شما همگی در قیمت پیشنهادی موثر هستند.
 
از دیگر ویژگی های قابل توجه این اپلیکیشن می‌توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با امنیت کامل به مقصد مورد نظر خود بروید. قبل از انجام سفر نیز شما قادر خواهید بود تا مشخصات و تصویر راننده را مشاهده کنید و حتی برای اطمینان بیشتر آن را برای دوستان و خانواده خود بفرستید.
 
در پایان سفر نیز میتوانید بر اساس معیار های متفاوت مثل نحوه رانندگی یا برخورد راننده به او نمره دهید یا اگر به دلیل خاصی از راننده ناراضی بودید می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و مشکل را مستقیما گزارش دهید.
همچنین بنا به درخواست کاربر شماره همراه شما را از دید راننده پنهان می کند تا زمانی که با راننده تماس می‌گیرید شماره شما برای او مشخص نشود. همه این ویژگی ها کمک می‌کنند تا مسافران بهترین تجربه ممکن را داشته باشند. در این بین امکان سفارش تاکسی با راننده خانم را نیز نباید فراموش کرد. این سرویس که با عنوان اسنپ بانوان شناخته می شود، این امکان را به کاربران به ویژه بانوان می دهد تا سرویس هایی با راننده خانم را انتخاب کنند.
 
همچنین باید گفت که تعداد سرویس های موجود در نقاط مختلف شهر نیز بسیار مناسب است و لازم نیست زمان زیادی را برای پیدا کردن تاکسی صرف کنید و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس مورد نظر خود را پیدا کنید.  به علاوه امکان جا به جایی در سطح شهر با موتور سیکلت را نیز برای کاربران فراهم کرده است که برای شهر های شلوغی مثل تهران بسیار کاربردی است و اگر میخواهید در کوتاه ترین زمان و بدون ماندن در ترافیک به مقصد برسید، حتما این سرویس را به شما پیشنهاد می کنیم. امکان جا به جایی بار و مرسوله نیز با استفاده از گزینه اسنپ باکس در این اپلیکیشن فراهم است.
 
البته قابلیت های این سوپر اپلیکیشن کاربردی به اینجا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه از رستوران های اطراف غذا سفارش دهید و یا حتی خرید های سوپر مارکتی خود را در کمترین زمان انجام دهید. در بخش خرید های سوپر مارکتی، اقلام مورد نیاز به شکل بسیار منظمی دسته بندی شده اند و برای پیدا کردن کالای مورد نظر مشکلی نخواهدی داشت.
یکی دیگر از قابلیت های خوبی که به اپلیکیشن خود اضافه کرده است، امکان رزرو هتل های داخلی و خارجی قبل از سفر است. شما می‌توانید مشخصات هتل های مختلف را به همراه قیمت آن ها مشاهده کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ویدیو معرفی برنامه

       مدت زمان: 37 ثانیه      

آموزش کار با اسنپ

مدت زمان:2:41

اگر نمی دانید بخش "اسنپ کلاب" چیست و دوست دارید از ویژگی های این بخش باخبر شوید ویدیو زیر را تماشا کنید:

اسنپ کلاب چیست؟

مدت زمان:1:51

ویژگی های برنامه :

-درخواست آنلاین تاکسی
-نمایش هزینه سفر قبل از انتخاب
-تعداد بالای سرویس های موجود
-نمایش اطلاعات هویتی راننده
-امکان انتخاب سرویس با راننده خانم
-امکان جا به جایی با موتور سیکلت
-قابلیت خرید از سوپر مارکت
-امکان رزرو هتل های داخلی و خارجی
-خرید بلیت هواپیما
-ارسال بارهای سنگین با وانت
-امکان ارسال بسته و مرسوله با موتور یا ماشین
-ارائه مشاوره پزشکی و روانشناسی
-رزرو بلیت قطار و اتوبوس
-کرایه مناسب

مشخصات برنامه :

نوع : برنامه اندرویدی

دسته بندی : نقشه و راهبری

قیمت : رایگان

رده بندی سنی ::3+

سازنده :Snapp,Inc

لینک دانلود : 

دانلود از کافه بازار 

دانلود از مایکت     

دانلود از گوگل پلی   

منابع :

myket.ir

play.google.com

فاطمه فردین

خیلی معرفی خوبی بود👌🏼

متشکرم، خوشحالم که راضی هستید😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ، به Android Library خوش آمدید
در این وبلاگ سعی دارم که بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندرویدی از نظر کاربران رو به همراه لینک دانلود به شما معرفی کنم
هر از گاهی هم آموزش برنامه ها رو به صورت لینک در قسمت "معرفی برنامه ها" قرار میدم
کلکسیونی از بهترین اَپ های اندرویدی در انتظارتونه
با Android Library همراه باشید😉
Designed By Erfan Powered by Bayan