Android Library

کلکسیونی از بهترین اَپ های اندرویدی

برنامه دیجی کالا

  • ۱۲:۳۳

DigiKala

تصاویری از برنامه :

DigiKala

برای دیدن تصاویر در ابعاد و کیفیت بهتر روی آن ها کلیک کنید

معرفی برنامه :

اگر حوصله گشت و گذار در یک بازار شلوغ یا وقت کافی برای خرید حضوری را ندارید، احتمالا دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی یکی از محبوب ترین سرویس های شماست.

این سرویس اکنون تبدیل به بزرگترین و البته کامل ترین فروشگاه اینترنتی کشور شده است که توانایی برطرف کردن تقریبا تمام نیاز های شما را در زمینه خرید کالا های مختلف دارد.

با توجه به مشغله روزانه ای که همه ما درگیر آن هستیم، احتمالا نمی توانیم وقت زیادی را به خرید حضوری اختصاص دهیم. بنابراین یک فروشگاه معتبر اینترنتی می تواند حلال مشکلات ما باشد.

اپلیکیشن اندروید دیجی کالا در واقع همه آن چیزی است که شما در این زمینه نیاز دارید. از امکان جستجوی سریع کالای مورد نظر تا قیاس ویژگی ها و قیمت آن با سایر کالاهای مشابه، همگی در کمترین زمان و به آسان ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار گرفته است. 

بارز ترین ویژگی این برنامه گستردگی محصولات تحت پوشش است. از وسایل خانگی بزرگ مثل گاز و یخچال تا خرید های روزانه سوپرمارکتی همگی آیتم هایی است که می توانید در این برنامه آن ها را پیدا کنید، بنابراین نگران پیدا کردن کالای مورد نظر خود نباشید.

 

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این برنامه معرفی کامل محصول و ذکر ویژگی های فنی آن با جزئیات است که به شما در انتخاب بهترین کالا کمک شایانی می کند. شما همچنین می توانید کالاهای مشابه را با یکدیگر مقایسه بکنید تا از کوچک ترین تفاوتی که ممکن است با هم داشته باشند قبل از خرید آگاه شوید.

 

این اپلیکیشن محبوب همچنین به صورت روزانه تخفیف های بسیار خوبی را برای اکثر کالاها در نظر می گیرد و برای اینکه بتوانید کالای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید، شانس بسیار خوبی خواهید داشت. ان تخفیف ها در برخی موارد به بیش از ۵۰٪ نیز ممکن است برسد.

ارسال رایگان کالا به سراسر ایران

این برنامه در زمینه ارسال کالا نیز امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. اگر مجموع خرید های شما از ۲۰۰ هزار تومان بیشتر باشد، هزینه ارسالی از شما کسر نخواهد شد و دیجی کالا، محصول خریداری شده را به رایگان برای شما می آورد.

این سرویس همچنین یک مهلت ۷ روزه برای برگشت زدن کالا از سوی خریدار در نظر گرفته که با توجه به قواعد حاکم بر بازار های ایرانی، قابلیت بسیار خوبی به شمار می آید. شما برای بازگشت کالای خود دیگر نیازی به چانه زدن ندارید و می توانید به راحتی آن را از طریق حساب کاربری خود مرجوع کنید. 

 

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی  این برنامه که شاید کمتر به آن توجه شده، نمایش امتیاز فروشنده است. شما برای اطمینان از خرید محصول مورد نظر میتوانید به نمراتی که کاربران قبلا به آن فروشنده یا کالای خاص داده اند توجه کنید تا دیگر شک و تردیدی برای خرید کالای خود نداشته باشید.

 

البته با توجه به گستردگی دایره مشتریان و خدماتی که این برنامه ارائه می دهد، مشکلاتی هم در سیستم آن به چشم میخورد. به طور مثال فاصله دو تا سه روزه بین زمان سفارش تا ارسال برخی کالا ها باعث نارضایتی بسیاری از کاربرانی شده که نیاز فوری به کالای خود دارند.

البته همانطور که گفتیم با توجه به گستردگی دامنه خدمات این برنامه میتوان تا حدی این نقیصه را توجیه کرد اما بدون شک برطرف کردن آن در بهبود کیفیت این سرویس کاربردی و محبوب نقش بسزایی خواهد داشت. 

 

به طور کلی دیجی کالا بهترین و کامل ترین سرویس خرید آنلاین ایرانی است که با در نظر گرفتن ویژگی های بسیار کاربردی برای خریداران، افزایش اطمینان در خرید را به خوبی برای آن ها به وجود آورده است و اگر به هر دلیل قادر به خرید حضوری نیستید ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویدیو معرفی برنامه

مدت زمان: 3:43

ویژگی های برنامه :

- امکان بررسی و خرید آنلاین

- قابلیت جستجوی کالای مورد نظر

- دسته بندی منظم کالا های موجود

- معرفی و ذکر ویژگی های محصول

- امکان برگشت کالا تا ۷ روز

- مقایسه محصولات مشابه قبل از خرید

- ارسال رایگان کالا های خریداری شده (بالای ۲۰۰ هزار تومان)

- ارائه تخفیف های مناسب

- تنوع بسیار بالای کالاهای موجود

- امکان ثبت نظر در مورد محصولات

- نمایش اطلاعات و امتیاز فروشنده
- امکان انجام خرید های سوپرمارکتی
- امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین
- ارسال نوتیفیکیشن تخفیف یا حراج محصولات

مشخصات برنامه :

نوع : برنامه اندرویدی

دسته بندی : خرید

قیمت : رایگان 

رده بندی سنی ::3+

سازنده :دیجی کالا

لینک دانلود : 

دانلود از کافه بازار 

دانلود از مایکت     

دانلود از گوگل پلی   

منابع :

myket.ir

play.google.com

logosource.ir

Hananeh

خیلی عالی خسته نباشید 

ممنون حنا بانو💕😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ، به Android Library خوش آمدید
در این وبلاگ سعی دارم که بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندرویدی از نظر کاربران رو به همراه لینک دانلود به شما معرفی کنم
هر از گاهی هم آموزش برنامه ها رو به صورت لینک در قسمت "معرفی برنامه ها" قرار میدم
کلکسیونی از بهترین اَپ های اندرویدی در انتظارتونه
با Android Library همراه باشید😉
Designed By Erfan Powered by Bayan